2 juli 2012

Ledig vecka part 2

Ja det var en kväll i juli... sommar -09.

Nå hei. Sori för igår. Är faktiskt på bättre humör idag! Vet inte riktigt hur det blev en sån dag... Meen, så är det ibland.

Påbörjar alltså min andra lediga vecka denna sommar. Hoppas på sol och värme, så jag ska hinna katcha lite bruna. Idag när jag slog upp mina vackra bruna (för en halvtimme sen...) konstaterade jag att det var solsken bakom persiennerna. Blev dock besviken när jag insåg att det fanns lika många moln som solstrålar.. Så inget solande idag då.
Håller som bäst på att fixa lite mat. Sen har jag nog inga storslagna planer förutom att fixa tacogratäng tills nästa gång vi ska äta, och så efter det Nykaabi. Ska göra nytt försök med Elli idag, hoppas det går lite bättre... Efter det så MÅSTE jag städa och tvätta bilen. Alltså ni vet inte hur äckligt det är att köra runt i den, och se ett år av damm och lort. Blää, alltså. Klockan åtta blir det förstås sedvanligt zumba @ Studio Z i Jeppis, veckans bästa.
Imorgon blir det högst antagligen shopping med Linn i Vasa. Sen inget på schemat förrän fredagkväll... så skönt!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas på att e ska böri blås lite mindre. Säkert skönt me en ledi veko utan planer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo bara he int sko blås så kan man jo nog va utomhus! he känns nog skönt ti itt ha na planer :) men ja bruk allti hitt på na, så har ja sist å slutligen it alls så liti på schema..

      Radera