8 juli 2012

Kvamot

Ja hohho vad det har varit kvavt idag! Kom nyligen från en 2 km:s springrunda, och trodde på allvar att jag skulle dö. Det fanns ju ingen luft att andas! Blä. Nu väntar vi på att American Pie Reunion ska landa i datorn, så blir det chips och dipp som avslutning på denhär helgen.

För övrigt kan jag väl berätta att igår var vi till Vörå tillsammans med Sara och Adde, och några hundra andra människor. En helt okej kväll, fast jag var chauffis (och blev "lite" fitti på hemvägen). Idag åkte Kalle och jag iväg till Jeppis tills klockan 10, och så fixade jag tårtor. Klockan två blev det dags för Heidis konfirmationskalas.
Kom till Jutas runt halv 5, hoppade i ridkläderna, och trampade iväg till stallet. Elli hade tappat en sko, så det tog en stund innan vi kom oss iväg... Tungt att rida idag, men skönt för kropp & själ! Home again blev vi bjudna på varma smörgåsar, och sen styrde vi kosan hem till Årvas.

Och ja, det var väl min dag i stora drag. Bilder kommer en annan gång! Från imorgon är det nämligen Mirkas slitna smutsiga golv som gäller en vecka framåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar