15 juli 2012

Helgen

Har haft en helt underbar helg! Igår var det varmans i Härmä (bilder kommer troligen om nån dag), och kan ni tänka er att jag blev fjärde! Kom hem med pokal och bordsfläkt (men stör mig ännu på att femteplatsaren fick pulsmätare, precis vad jag hade behövt...). Kvällen spenderades på Kaffestugan tillsammans med alla andra glada Årvasbor. Efterfestade (läs: snarkade på soffan) lite hos Mackans, och sen traskade jag och Kalle hem genom skogen och gräset klockan fem på morgonen. Sov till halv tre idag... 
Så har jag varit på en ridtur med fröken Elli, som för första gången på ungefär ett halvår var PIGG. Kom hem och blev bjuden på grillat med mamis potatissallad och två sjukt goda Bearnaisesåsar som svenska gästerna hade med sig. Avslutar med några jordgubbar och sen kanske en kort springtur, om maten går ner före halv tio. Imorgon börjar mitt nya jobb som lekledare på simskolan. Life is great!


 Mackan och Kalle njuter..
 .. av de superduperduktiga och härliga killarna i Project Coverway
 Ida (instagramming) och Lisso
 En av orsakerna till varför jag älskar denhär byn till döds
 Sixten
 The blogger herself
 Ellen och Komsi
 Solnedgång
Sen blev det kallt...
 People
 MX (så roligt att ses igen!!!) och Jalle
 Börjar rulla in lite mer folk (och fler blev det innan kvällen var över)
 Kalle och jag borde verkligen lära oss att INTE ta bilder på hemvägen......... Men solUPPgången var så fin så jag bara måste!
Om jag hade sett normal ut här så hade det kanske varit en fin sommarbild...

1 kommentar:

  1. Hahahah vilken min ja har på ande bildin på me å komsi :D :D

    SvaraRadera