13 juli 2012

Friday - I'm lovin' it

Sista dagen på Mirka avklarad. Nu sitter jag bara och väntar på att Ida's hemgjorda hambugare ska bli klara. Ååh, det luktar så smarrigt här! Synd bara att jag faktiskt inte är sådär jättesuper hungrig... Men nog ska det väl slinka dit i alla fall.
Fattar inte riktigt vart denhär veckan tagit vägen.. Det var ju nyss måndag och jag började på Fastighetsservice, och nu har det redan gått 5 dagar och jag har färdigt för denhär gången! Unbelieveable. Simskolan som nästa då... Spännande!
Imorgon är det dags för raparally i Härmä, och på kvällen sommarens höjdpunkt här i byn: Kaffistogodansin. Woohoo! Bara massa trevliga saker att se framemot nu, känns det som.

Hittade några bortglömda bilder:

 @ Vörå Ståorbjärji


 Heidis konfirmation


 Måla litte Starlet
 My new shoes fick vara på en premiärrunda!
 Hatar mina vader så innerligt just nu... Igår när jag fick hem mitt Ellos-paket och var nöjd och glad när jag såg att de röda jegginsen jag beställt skulle passa, blev jag ganska fitti när de inte alls gick över vaderna..........
Dagens skabb-jag

4 kommentarer:

  1. What a lovely picture på oss! :) nästan så ja sko vila ta o använd an som prof.bild på fb ;)

    SvaraRadera
  2. heeyy jag sku vila ha tijn vader!! hatar min tå dem bara e hejlt rak me liti fläsk :D sku helst ha stör vader me muskler. e myki snyggari ti ha jeans tå! så int e dem så roko som du tror. måsta bara sejj he..

    SvaraRadera
    Svar
    1. tycker nog annås grömt myki om dem, just för att di e muskulös å int bara löllo å rak, som ti flesta har.. men he e så fittit irriterand tå ja itt får på na böxor just pga he. sko jo måst ha sånde 70-talsjeans :D

      Radera