6 juli 2012

Fred(ag) på jorden!

Godmorgon världen!
Fortfarande strålande vackert väder och varmt. Betyder alltså att
-återigen- efter maten lägger jag mig ner i solstolen med ipoden i öronen, och bara njuuuter några timmar. Så otroligt härligt, alltså! Vi har konstaterat att det ända som fattas är en pool... heh. Vem vet, kanske jag sticker iväg till Kangan på ett dopp under dagen, om det blir för varmt.
Övriga planer idag är att baka 4 tårtbottnar till Heidis konfirmation. Kalle har också fotismatch ikväll, men den hamnar jag nog antagligen att skippa (om jag inte cyklar iväg och tittar endast första halvlek), om jag ska hinna fixa mig tills han kommer hem. Maxmodansen tonight, alltså. Hoppas vi ses där!

Ha en underbar fredag allihopa! hälsar pepparkaks-Mimmi

1 kommentar:

  1. Åååh, va du e brun!!

    Sv; Haha, hemligt änsåläng, men ni lär noo få veta va e handlar om ;)

    SvaraRadera