10 juli 2012

En mulen tisdag

Dagens slit och släng är klart för idag. Har zoom-zoomat oss genom alla omklädningsrum idag på Mirka, så nu är jag lagom trött och slut i kroppen. Fasar verkligen för hur armarna och axlarna ska kännas imorgon, efter allt lyftande...
Längtar efter regn så jag kan sitta och mysa i soffan, men när man väl vill ha det, nej då kommer det absolut inte! Hade tänkt mig en slö dag på soffan idag, eller att spendera lite tid med gubben med nåt spel eller något sånt. Men som vanligt har han inte riktigt tid... Starlet ska fixas inför Härmä på lördag, nämligen. Och ja ja, jag vet att jag borde hjälpa till! Men det känns så fruktansvärt onödigt att stå där och hänga och bara fråga massa dumma frågor. Jag kan inte skruva, och ingen verkar vilja lära mig heller! Får bara vänta tills bilen är såpass klar att det är dags att måla... Det är väl i princip min huvudsakliga uppgift i Team Heikius. Bättre än ingenting, kan man väl truga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar