19 juli 2012

Dagens uppdatering

Jag idag

Väntar att Kalle ska komma ur duschen så jag kan fixa håret och sätta på lite parfym. Sen bär det av mot Jeppis för att lyssna på Solid Faces, och -om jag får som jag vill- kolla Spiderman på bio. Hoppas det är lika fint väder norrut som det är här just nu!

Annars har jag väl inte mycket att säga. Första dagen som det var lite regnigt på jobbet idag. Vi crashade i omklädningsrummet, hade trasiga telefonen, frågesport, och snurrade runt en pinne och blev "fyllgubbar". Förmiddagen gick långsamt, eftermiddagen desto snabbare. Provade en ny (rally!)väg på hemvägen. Käkade lite mat, plockade lite och sen duschade jag. Det var väl ungefär min dag det då! Har inget fantasifullt att säga, faktiskt... Helt tom i huvu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar