1 juli 2012

Dagen som blidde till ingenting

Idag har inte varit någon huippu-dag, om man säger som så. Började med huvudvärk från gårdagens bravader (ja, det gick bra, tackar som frågar, vi hade det trevligt och jag ska sätta upp bilderna imorgon). Fanns inget ätbart, och orkade verkligen inte kocka. Var på dåligt humör, smittade över det på Kalle. Åkte och handlade glass, och sen blev jag av någon anledning fitti, och Kalle blev fitti, och vi skrek lite. Och så åkte jag till Nykaabi i hopp om att skaka av mig min dåliga feelis. Och så blev Elli nästan halt, så vi fick skritta hela vägen hem, med myggor som bet mig nonstop. Och sen dansade jag zumba och det kändes inte alls så bra i musklerna som jag hade tänkt mig. Ja och så har ju mor och far ingen dusch... Så tänkte jag åka på makaronidate med Tossa, men hon svarade inte i telefonen. Styrde kosan tillbaka till Årvas (fortfarande lika fitti...). Möttes inte av regnbågar och hundvalpar precis, så jag hoppade i träningskläderna och drog ut på en promenad-jogging, ca 20 minuter. Sen duschade jag, och nu håller jag på och tinar upp rabarbersaft. Om det inte blir bättre snart så gräver jag ner mig under täcket och kommer inte upp igen. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar