7 juli 2012

After Maxmo

Igår:
(hahaha, ja jag tog faktiskt bara EN bild i Maxmo)
Idag:

En riktigt trevlig afton igår. Åkte iväg till Maxmo runt klockan tio, jag, Kalle, Ida, Adde och Sara som körde. Diskuterade, drack, umgicks och hade det bra. Lite myggigt emellanåt, men annars riktigt bra feelis! Klockan två packade jag, Kalle och Ida oss i en superduper fullsatt buss och åkte tillbaka till Årvas igen. Traskade hem från ABC, käkade lite mackor, och låste in Kalle och Benny i källaren.

Idag är feelisen faktiskt helt okej. Lite skallebank, men det är ju normalt... Dagens planer har jag ingen aning om. Det är ju så fint väder så vi ska väl börja med att cykla iväg till Kaffistogon för lite fooood. Sen är åtminstone mitt önskemål att ta sig ut på sjön eller att simma i alla fall.. Får se vad det blir till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar