11 juni 2012

Week two

Jaha. Blev ingen zumba för mig idag, tyvärr. Hade riktigt ångest när jag var påväg från jobbet, för jag skulle faktiskt ha hunnit, om jag riktigt hade uppoffrat och gasat. Men jag tänkte på mina stackars ben som har sprungit av och an i växthuset (tror sträckan är runt 50m en väg, och den har jag gått x-antal gånger) hela dagen. Och så hade jag inte hunnit äta eller byta om heller. Så det fick vara. Kanske cyklar en sväng istället, om vädret hålls såhär!

Är riktigt sugen på att baka något, kanske cupcakes eller liknande. Eller något mumsigt bröd, typ tomatbröd. Men vet faktiskt inte om jag orkar. Eller det heter att jag inte BORDE. Dethär med att tänka på maten och träningen går inte så värst bra med mina arbetstider... Fast det hade jag ju halvt förväntat mig också. Får bara motivera mig extra mycket till hösten. Har ju faktiskt bara 3 månader på mig  att komma i form när jag flyttar tillbaka till Jeppis. Då blir det andra bullar, minsann! (läs: inga bullar förfan!). Fick förresten veta att vi börjar först 10. september. Så har jag inget jobb i augusti blir det nog lite väl långledigt för mig... Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar