20 juni 2012

Varning

Nu måste jag ta och varna er för två saker:

1. Denhär bloggen kommer att eka tomt i midsommarhelgen.
Vet fortfarande inte vad vi ska göra, förutom att jag jobbar till 18:30/19:30 imorgon, och sen igen på självaste midsommarafton mellan 8 och 12:30. Sen ska vi ut till "min" villa och käka och chilla lite, innan det blir dags för kvällens ännu okända planer. Vet inte heller vad som händer på lördag. Men det lär väl visa sig... I alla fall så bannlyser jag Storsand i år! Inget sånt för mig, den vuxna kvinnan. HAH.

2. Följande inlägg kommer vara en bildbomb med varmans-pics från Jepo. Den som inte bryr sig, behöver inte kolla!

För övrigt kan jag väl berätta att jag är jävligt stolt just nu. Kom mig runt samma springrunda som senast på ungefär samma tid, men sprang nästan dubbelt så långt. Det blev ca 2 + 1,5 km idag. Det är faktiskt ganska WOW för mig! Hjärtat var påväg ut ur bröstkorgen och fötterna hade domnat bort efteråt, och jag kan slå vad om nästan vad som helst att jag kommer vakna med sendrag i vaderna i natt. Men fuck yeah vad skönt det känns i skallen!!! Om en månad kanske jag faktiskt klarar att springa hela rundan utan promenadpaus i mellan..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar