26 juni 2012

Tråkigaste dagen i mannaminne

 Dagens humör!
 Exakt sådär mycket orkade jag plocka fram idag...
 .. pga att det såg ut såhär hela dagen!
 Dagens irritationsobjekt: pålning pågång. Det ända jag hört idag, mellan regndropparna och gasande bilar var dunk-dunk-dunk-dunk-dunk.........
 Dagens bästa: mammas potatissallad! Och lite skinka...
.. och knäckebröd med hemmagjort kryddsmör!

Hade så tråkigt idag att jag somnade tre gånger. Läste lite. Betjänade de ynka kunder jag hade. Önskade att klockan skulle gå nångång.. Eller att det inte skulle komma fler kunder, bara regn, så jag skulle få åka hem tidigare. Packade i alla fall ihop tills klockan fem, så en timme mindre behövde jag lida idag!

Har slängt i mig lite lasagne och en bit av Idas goda chokokaka. Tror minsann det blir filmkväll idag. Är riktigt sugen på popcorn också, men det borde jag väl antagligen inte äta... Suck, är verkligen inne i en jag-vill-äta-allt-jag-är-sugen-på-varje-dag-hela-tiden-period nu. Äta mycket, träna lite. Ja, ni kan ju räkna ut hur det funkar ihop... Konstigt nog har jag inte gått upp något i sommar, utan snarare ner. Eller vad fan vet jag, när jag inte väger mig. Kan ju hända jag har gått upp 5kg fast det ser ut som jag gått ner också..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar