20 juni 2012

Sorakunkku XX

 Kalle och Ida innan tävlingens start
 Bejbe. I allmänna blev han 5(av 6st) i första heatet, och 4 i andra. Hade han blivit 3:a skulle han ha kommit vidare till semifinal, men icke..


 Heikius' grabban


 Martin blev 6, 3, och 5 (borde ha blivit 3:a för att komma vidare)
 Lite taktiksnack osv efteråt..
 Sen var det min och Idas tur att köra i dam-juniorklassen!

 Jag blev andra, och kom direkt vidare till semifinal, jejj! Sen borde jag ha blivit 3:a för att komma till final, men blev 4:a eller 6:a. Inte riktigt säker, eftersom två voltade framför mig vid mål.. Är inte säker om de var över mållinjen eller inte! Men skitsamma. Det gick ungefär som det brukar för mig, med andra ord.

 Ida blev 5:a, och sen 4:a (borde ha blivit 3:a för att komma till semi)


 Lite besviken...
 Sen var det Kalles tur att köra i EVK..


 Kalle blev 5:a, 2:a, och sen 5:a (borde ha blivit 3:a för att komma till semi)

 Och ja... såhär gick det för svärfar!







 Och såhär för Kalle i hans sista start...
 EVK A-final
Seniorklassens A-final

Och inga förlorade eller handlade bilar denhär gången heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar