25 juni 2012

Sista veckan i Vörå

Jippii, idag fick jag veta att jag är sista veckan och säljer blommor i Vörå! Så om allt går som jag har tänkt mig så är fredagen min sista arbetsdag vid Solstrands, och så är jag ledig nästa vecka. Sen blir det vaxning vid Mirka med Fastighetsservice en vecka, och så de två efterlängtade veckorna som lekledare på simskolan efter det. Måste erkänna att jag faktiskt börjar bli lite nervös.. Men tror nog det går bra! Det är ju ett roligt jobb i alla fall.

Idag har jag alltså jobbat som vanligt, 8-18:30. Åkte hem, slängde i mig lite mat, böt kläder, hoppade i bilen och åkte till Nykaabi. Satt på med mamma, Sari och Zanna till Jeppis. Svettig zumbatimme idag, men ack så härlig! Älskar dendär känslan när man kommer hem och får ställa sig i duschen och vara nöjd över dagens prestation. It's great! Blev bjuden på citrontarte med jordgubbar och mascarpone-yoghurt"grädde" hemma i Jutas, så drömmen om Idas goda kladdiga chokladtårta fick lämna till imorgon... Smakade bara en liten bit!

Nu har jag betalt lite räkningar, och ska släpa med mig Kalle till sängs. Känner tröttheten komma krypande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar