12 juni 2012

Serietips

Igår efterlyste jag serietips på Facebook. Fick en hel del intressanta! Kalle och jag är som sagt serietöntar, som gärna följer med olika saker. En gång i tiden hade vi väl ungefär 10 olika serier pågång, samtidigt. För tillfället är det väl bara 2 som går, när alla andra pausar...
Mina absoluta favoritserier hittills är Fringe, Big Bang Theory, och Game of Thrones. Men visst finns det många andra pärlor också! Fråga mig så kan jag tipsa om något vi tittat i tiderna. Kan räkna upp en del...

Nyaste nytt är denna serie, som vi började följa med igår. Åtminstone jag blev riktigt förtjust och intresserad.

3 kommentarer:

  1. Sv; Tack!! :) Ja, he e skitsvårt. Choklad e värst att halld se utan..
    Malaxlimpo me kalkon e nästan he godast som finns, så na sånt sku ja måst köp hejm som ja kan tryck i me tå ja blir sötsugen :D

    SvaraRadera
  2. Veit int vilka serie du a kolla men iaf så kan ja tips om några ja tycke e bra : Bones, NCIS, How i met your mother, The finder å the listener. Hade sista a ja int sit sjölv na åv än så ja kan int sej rikti ho ha er men ja har hört att a sko vara bra :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bones ha ja no skåda nangang i tiden, men tycker he e i princip som all adär sånde kriminalserier.. HIMYM e no ein åv favoritan :)
      The finder and the listener.. hmm, he låt intressant! Måst koll åpp e..

      Radera