6 juni 2012

Onsdag, redan??

Kan inte fatta, att det redan är onsdag! Det betyder ju att det är torsdag imorgon, sen fredag, och så lördag. Lördag är dagen jag längtar efter denhär veckan. Då har vi nämligen klassträff från högstadiet. Det kommer bli awesome, har jag på känn. Bara jag kommer på något sätt att ta mig dit och hem... Vet fortfarande inte om jag sticker till Jeppis med resten av gänget, eller om jag far till Årvas tillbaka. Det är ju nämligen SÖU rock här i byn, och det hade jag förstås gärna gått på. Men får se... Måste väl kanske offra mig och shejka på Melody. Blä.

Idag har jag som vanligt jobbat mellan åtta och halv sju. Lite finare väder idag, som tur. Men fortfarande lös kunderna med sin frånvaro... Blev ganska mycket sitt igen. Och det är faktiskt utmattande! Kom hem för ca en timme sen. Har slängt i mig lite mat, och sen har Ida bjudit på rabarberpaj med vaniljglass.. mums. Hade tänkt mig på en cykeltur ikväll, men vill ogärna sticka iväg själv. Dock är min rumskamrat på ett väldans dåligt humör (han har stängt in sig i källaren och lirar aggressivt gitarr där nere), så honom löns det nog inte att fråga... Suck alltså. Att man ska vara den enda som är engagerad att motionera, när man inte ens egentligen har tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar