22 juni 2012

Midsummer

Trevlig midsommar här från Brännbergskärr!

Har, som ni kanske förstår, inte riktigt prioriterat bloggen nu i midsommarhelgen. Igår blev det lite grill och chill här hos Kalles. Sen for grabbarna till Storsand (jag skrattar ännu åt deras desperation!) och jag och Sara lämnade här och tittade Don't mess with the Zohan. Fnissade och skvallrade och tog sen kvällen runt halv ett.
Idag har jag jobbat 8-12:45, och varit på ytterst dåligt humör. Tack giud att jag hade många kunder idag i alla fall, så jag inte behövde fundera så mycket! Kom mig hem, fixade till mig och packade en väska, och sen brände Kalle och jag iväg till Nykaabi. Papi hämtade oss från Andrasjön, och så åkte vi iväg med båten ut till villan. Insåg att det var tre år sen jag senast var dit... usligt! Vi stekte och pratade och skrattade och käkade och fikade och spelade Alfapet. En riktigt trevlig och skön eftermiddag, med andra ord.

Nu sitter vi här och väntar på en taxi. Har grillat lite igen, och ska småningom bege oss till Hästöskatan i Krombi. Vete gudarna hur vi kom på att åka dit... Men intressant blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar