26 juni 2012

Midsommarbilder - fredag

 Började dagen med att åka ut till "min" villa och chilla (hah!)
 Moster Tiina fixade quesadillas medan vi andra stekte fläsket.. Härligt!
 Gött! Till efterrätt blev det rabarberkaka med vaniljsås
 Chillin'. Killin'.
 He va varmt!
 Sen spelade Kalle och jag Alfapet med André. Jag förlorade INTE!
 Skabbigt värre..
 Långö-villan!
 Back in Årvas blev det grill och chill vid Heikius' house igen, med det vanliga gänget. Smarrigt, och återigen härligt väder!
 Hoppade i en taxi och åkte iväg till det något otippade stället Hästöskatan i Krombi. Där spelade Lukas med band.
 Litte folk!
 En Linn, mitt ända kvinnliga resesällskap
 Alexander och Kenneth
 Sen kom Tees min tös!
 Typ det fulaste jag sett! Munnen, haha... Och kanske lite färgskillnad ;)
 Hästöskatan var ett mycket trevligt ställe! Roligt med något nytt. Återvänder gärna!
 Hoppade i taxin igen klockan två när de stängde. Blev en lång och livad resa hem...








Hemma igen runt klockan fyra. Glad och nöjd med kvällen!

7 kommentarer:

  1. Vi va å ti Hästöskatan 2010. Tyckt e va ett riktigt bra ställ. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. he va faktiskt riktit trevlit! fast int man känd så mang så tyckt ja he va bra feelis :)

      Radera
  2. ha åcke slockna breivi linn elle er a bara annus grömt hängo? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jo, han had no slockna :D

      Radera
  3. ..otrolit fina bilder.. Sir ju ut som att vi had kul iaf! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jovars ;) va glad att ja int la åpp ALL bilder från taxin...

      Radera