18 juni 2012

Long time no hear

Oops, I did it again! Dåligt med uppdatering... Men ni kanske fattar varför när jag säger: Jepo, Juthbacka, NURK, Marie & Robbi & Nicki, ridning. Bilder är väl påväg nån gång när jag hinner också. Misstänker det kan bli lite dåligt med vettiga uppdateringar denhär veckan, faktiskt.. Jobbar 8-18:30 må-to, och sen 8-12:30 på fredag. Sen blir det förstås midsommarfirande (på ännu okänd ort) och allt vad nu det innebär. Så förvänta er inte för mycket från denhär bloggerskan!

Vet faktiskt inte om jag har så mycket annat på hjärtat idag. Nyligen hemkommen från ett härligt svettigt zumbapass tillsammans med mami. Otroligt skönt efter en veckans uppehåll, men tungt. Imorgon hade jag tänkt mig på veckans löprunda också, så får se hur mörbultad jag är efteråt.. Det är så himla roligt när det går lite bättre för varje gång! Ärligt talat har jag funderat på att öka till två-tre gånger i veckan. Men skulle ni se mina fötter efteråt och känna min benvärk skulle ni kanske avråda mig... Nåja. Kanske det blir bättre!

För övrigt har jag bara en sak att säga: fyfan vad denhär sommaren går snabbt! Inget annat än jobba, äta, sova hinner jag med... suck alltså. Ursäktar för den pessimistiska tonen, men det är lite upp och ner med livsgnistan just nu bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar