7 juni 2012

Ledig dag

Nyvaken och ofixad...

Go'mårån. Ledig idag, så jag tog "lite" sovmorgon. Närmare bestämt vaknade jag klockan 11. Fick börja med att sätta mig vid matbordet; risgrynsgröt och limpa på menyn idag. Fint väder idag igen, och jag har inget program förrän klockan tre. Så tror bestämt det blir en liten promenad-jogging småningom. Så jag är sådär lagom mörbultad ikväll när jag ska på lekledarskolning till Jeppis. Heh.

Vet faktiskt inte om jag hade så mycket annat att komma med idag.
Är det kanske något ni undrar över? Fire away!

3 kommentarer:

  1. Lekledarskolning? Låter intressant, ska du va lekledare på na simskola elär?

    SvaraRadera
  2. Lekledarskolning,låter intressant. Ska du va lekledar på na simskola elär?

    SvaraRadera
    Svar
    1. yes, ska vara leikleidar på simskolan i Kantlax å Vexäl 2 sista vikona i juli :)

      Radera