12 juni 2012

Hått

Vilket skönt väder vi haft här i landet idag! Synd bara att jag varit tvungen att springa omkring och kånka blommor i ett 35-gradigt, fuktigt växthus hela dagen. Nå, som tur hade vi så lite kunder idag, så mellan varven kunde vi sätta oss ute och sola och ta lite luft. Härligt! Kanske det blir sommar i år också... Fast dunderkanonvädret kan gärna sparas tills jag är ledig, okee?

 Har alltså nyss kommit hem, och fått i mig lite mat. Inte en endaste själ hemma här i hushållet.. Kalle borde i alla fall vara på fotboll, och Ida mötte jag i dörren, med springkläderna på. Så I'm on my own for a while. Tänkte fira med att läsa bloggar, och sen trampa iväg en sväng på cykeln. Borde handla något ätbart till imorgon, så jag inte behöver stiga upp så tidigt. Haha, ja denhär veckan kallar jag ju klockan 9 för tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar