7 juni 2012

Förra helgens bilder

Kalles dimission/examensfest

 Caroline Lillmåns sjöng vackert
 The only blonde...
 VVS-montör Karl-Johan Heikius, får stipendie
 Min stiliga man!
 En av mina presenter åt Kalle, en stor glasburk full med godis! Så fick han en graverad plunta också.
 Själv såg jag ut ungefär såhär. Fast med skor.
 Hade inte ens tid att locka håret...
 På fredag kväll var vi ute och brassade med rally-Peugeot. Hamnade vid Nabben i solnedgången.
 Resesällskapet; Robbe, Rasse och Kalle.
 Sen gjorde jag fyra dubbelsmörgåstårtor. Huhh. Dekorerade på lördag morgon.
 Ställde i ordning för kalas på lördag... Hallontårtorna var från Oravais hembageri. Och inga fler bilder fick jag knäppt under dagen, surprise, surprise..
 På kvällen for vi till Netti. Där hittade jag min dubbelgångares bästis, tydligen. Annars så babblade jag väl mest med boysen, och Tees ofcourse.
 Mange är redo att åka hem..
.. och ungefär såhär ser det alltid ut när Kalle och jag ska fota oss på vägen hem. Den bjuder jag på, så ni kan få er ett gott skratt denna torsdag förmiddag!

2 kommentarer:

  1. ade skärmi va ny he had int di ifjol tå ja va på dimenssion int fö att e stört me så myki entå fö ja satt på fösta rade :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo ja had it helldär sitt e na förr.. passa bra tå vi satt så langt bak, ti skåda i hande iställi :)

      Radera