24 juni 2012

Förbättring

Så var midsommarhelgen över, och vi överlevde i år igen! En mycket trevlig helg med massor av intressanta människor och diskussioner, god mat och trevliga saker att göra. Formen har faktiskt varit förvånansvärt bra idag också... Till skillnad från igår. Bilder ska jag försöka få in imorgon, eller vi säger tisdag, för jag ska ju på zumba imorgon så det blir ganska sent. Men de är påväg, i varje fall!

Idag har vi sovit länge. Kollat tv. Käkat lite. Så for jag till Nykaabi. Var ute en sväng med Elli. Hade tänkt dansa zumba men blev meddragen på födiskaffe till faffas iställe. Inte mig emot! Men fick sådan ångest över allt jag proppat i mig i helgen, så när jag kom tillbaka till Årvas blev det en kort med effektiv springrunda. Var superstolt igen när jag kom mig hem, sprang nästan 3km i sträck, och var knappt andfådd efteråt! Börjar faktiskt inse att detdär att springa 5km i sträck i slutet av sommaren inte alls är så omöjligt. Hoppas också att jag ska orka hålla uppe en till två springrundor per vecka när jag flyttar tillbaka till Jeppis. Då kanske jag ändå ser liiiite snygg ut sen i Karibien??

Nu ska vi kolla film innan vi kryper till kojs. Inleder min (hoppeligen!) sista vecka vid Solstrands imorgon. Förbannar mig över hur fort denhär sommaren går! Och håller tummarna att jag åtminstone hinner vara ledig en vecka. Även om jag vet att jag borde jobba jobba jobba för att klara mig resten av året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar