10 juni 2012

En söndag


Nå hei. Ursäktar återigen för dålig uppdatering... Men ni vet hur det är! Kanske ni blir vana snart. Eller inte.
Igår var det jobb och klassträff och SÖU-Rock och Strandbypartaj. God feelis för det mesta, passligt alkoholintag och trevliga människor. Hade gärna somnat klockan fem när vi kom hem, men här fortsatte festen till halv åtta på morgonen. Jag var inte speciellt pigg och glad just då... Bilder kommer småningom!

Idag har jag sovit. Och ätit lite. Och åkt iväg till Nykaabi. Ridit Elli. Dansat 20 minuter zumba flat abs. Druckit rabarbersaft (halleluja för det! den ända saften jag tycker om). Inte duschat, eftersom mami och papi har rivit ut badrummet...


Och så åkte jag till Årvas. Handlade lite förnödenheter. Duschade. Bänkade mig här. Nu ska vi titta några avsnitt Missing och så tror jag bestämt att jag ska äta en persika och dricka en kopp te. Sen blir det tack och godnatt för idag. Jobbet kallar imorgon igen - jobbigt dethär med korta helger. Denna vecka jobbar jag i växthuset, så arbetstiderna är 10-19.
JA! Sovmorgon!
NEJ! Ännu senare kvällar!

2 kommentarer:

  1. Hah, för en gångs skull vilsta vi å till strandbyn i lördas, men vi bara vänd på gåln såde hastot så int vi sku ha lämna tid i all evighet :D Va no lagom seg igår äntå..

    SvaraRadera
    Svar
    1. nämen, når va ni tär tå!? så jo it edar vi söu rock na helldär.. va ni tär å? haha janå he bruk jo no vara segt fast itt e vart så vilt ;)

      Radera