20 juni 2012

Another wednesday

Hemma igen efter en ganska vanlig dag på jobbet. Betjänade kunder - när det fanns några. Spelade lite Tetris. Läste intressant bok. Skrev upp alla maträtter jag kom på som jag kan göra och kan tänka mig göra (bra tidsfördriv, faktiskt!). Ojade över molnen och blåsten. 

I ett skede såg det ut såhär:
 Och jag funderade hur jag ska hinna plocka in dendär raden i kärran innan det öser ner, som igår...
 Var så fundersam att jag blev alldeles rynkig! (måste erkänna att jag får riktigt ålderskris när jag ser denhär bilden...alltså hahaha) Och ja, tackar som frågar, jag plockade in de flesta blommorna. Och förstås kom det INTE EN DROPPE REGN. Jaha!?

Kalle är på fotis så jag ska passa på att sticka iväg på en springtur. Blev ju alltså chips och dipp igår, men ingen runda eftersom vi var så länge i Jutas. Så idag blir det nya tag! Hoppas förstås på att det ska gå ännu lite bättre än förra gången - ska faktiskt försöka orka springa några hundra meter längre per gång. Hoppas också att jag inte blåser iväg...

Sorakunkku bilderna är också påväg! De har åtminstone kommit sig i datorn... Så nu kan jag bara skylla på det tröga internet då, när det inte sker nån uppladdning. Heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar