15 juni 2012

Älskade fredag

Fredagen till ära ska ni nu få alla de bilder jag gömt i min kamera den senaste veckan. Jippii, liksom!
Annars har jag väl inte mycket att säga. Jobbat som vanligt idag, 10-19:30. Mycket pågång, ett varv till Årvas med blommor och ett varv till Vörå. Har planterat två krukor med blommor åt mig, och haft Linn på blomstershopping. Svettats. Inget annat särskilt..

Nu är jag back in Årvas, har nyss ätit och vänt ihop en rabarberkaka. Väntar att resten av gänget här i huset ska komma in så vi kan ha fredagsmys med kaka, vaniljsås och säkerligen något trevligt på tv. Blir relativt tidig väckning imorgon, så ingen sen kväll idag. Tror jag ska passa på och hoppa i duschen nu, antar att min andra hälft vill ut på byn en sväng också innan vi lugnar ner oss för idag.

Och imorgon kommer ni alla och hejjar på mig när jag kör varmans i Jepo, eller hur?! Det börjar klockan 11. Så be there!

 Hur jag brukar se ut när jag ska ut och springa
 Hur svettig men glad jag brukar vara efteråt, när det igen gått bättre än senast! (sori för den vidriga looken)
 En kväll for Kalle, jag och Mange brassande med Peugeot till Hällnäs på glass; jag tog apelsinchoklad
 Carl-Magnus o Karl-Johan
 En jag i kvällssolen!
 Måste nog erkänna att Hällnäs är ganska vackert!
 Idag i jobbet multitaskade jag: körde bil och fotade. Hups... Lålax är faktiskt ganska fint på sommaren!
Blomsterchauffören herself
 Mina planteringar, syns inte så bra.. Men ni får se en bättre bild senare!
 Kålax, utanför växthuset
 Where I work
 62m till andra ändan.. Gissa hur många gånger om dagen jag går den sträckan? (kanske 50)
Och en svettig och härlig jobbar-Mimms

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar