29 juni 2012

190h senare

Och så var då alltså sommarens första jobb avklarat. Fattar verkligen inte vart 4 veckor - exakt 190h - har försvunnit. Tjoff, lät det bara, och så var halva sommaren förbi. Börjar snart snyfta åt hur fort tiden går... Hohho.
Nu är jag alltså ledig en vecka, och bönar och ber förstås om vackert väder, så jag kan sola och steka och cykla och äta glass. Annars kommer jag nog gå på väggarna... På tal om att göra det så gör jag det nu (går på väggarna alltså). Kalle är fortfarande och spelar in demo, och väntas inte hem förrän om ca 2h. Själv vill jag gärna ut på en springtur, det riktigt spritter i benen! Meen.. är nog fortfarande för krasslig för att det ska gå an. Men på söndag!

Värmer som bäst lite franskisar i ugnen, och inväntar att få käka det med wienerschnitzel. Fredagsfood is the shit! Sen tror jag bestämt att jag ska muta svärmor att klippa mig. Kan ju verkligen inte se ut såhär imorgon, när vi ska på förlovningskalas och allt. Dagen börjar alltså med en sväng till Vasa för att inhandla present - och kanske något annat intressant - och så blir det Madde & Ricos då på kvällen. Kommer säkert bli riktigt skoj!

Men nu ser franskisarna ut som de inte vill ligga i ugnen längre. Tjingeling, och ha en trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Du e nog dukti som har börja jogg! Vi e mitt i insanity programmi nu, 4 vikor kvar, å ja har börja funder om man sku våk jogg vi sidan om att man tränar ett pass om dagen. Men på tal om joggasi, om du får så sjuka föter men äntå vill göra na som förbränner fett effektivt så ere no insanity. Redan efter 3 vikor sir man en skillnad, så test på e, så lätt ti göra e tär heim å du gar absolut int på minus me na annat än kalorier ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! he e faktiskt rolit ti fara ut, å speciellt tå man får känn se nöjd tå man ha komi se liti lengär :)
      alltså ja sko no va jätteintressera åv hede insanity! men tå he västa e jo att ja vill jo fortfarand dans zumba 3-5 gang i vikon.. å ja hendar jo jyst å jyst me livi mett annås helldär :/ så ja vejt itt..
      ho langa pass ere, å va ska man egentligen göra!?

      Radera