20 juni 2012

18 - Ett pinsamt ögonblick

Är egentligen inte särskilt brydd i saker som är pinsamma. Brukar ta det med en nypa salt och tänka att "den bjuder jag på!". Vet därför inte riktigt vad jag ska välja att berätta här... Visst har det väl hänt ett som annat pinsamt under årens lopp, men inget som har etsat sig fast i mitt minne och får mig att rodna varje gång jag tänker på det.


Eller vänta nu. Kan dethär vara något sådant? Nä. Tänkte väl det. Finns absolut inget pinsamt med att stå och fnittra och bågna av skratt mitt i ett provrum i Halonens i Åbo, och sen ännu ropa efter folk som kan fotografera. Näpp näpp.

4 kommentarer:

  1. oj skit va linn e olik se på ade bildin :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo ja tänkt no hesama.. kanske man ha ändra liti på 3 år i alla fall ;)

      Radera
  2. men alltså.. VAFÖR tou ja int en storlek minder :D oj jisses, hahah :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah, jaa säg he!? kanske int e fanns? :D
      å ja som minns att hande bildin va så pinsam för att ja va så jävla feit å itt rymsta i kläningen.. men he sir jo nestan bra ut no tå ja skådar x)

      Radera