15 juni 2012

17 - Mitt favoritminne

Jag har så många favoritminnen att jag inte kan välja bara ETT. Därför får ni nu ta del av några av de bästa stunderna i mitt liv. Enjoy!

4 år, och inte ett bekymmer i världen - på den årliga sommarlovspicnicken i 'Åkis koddhagan'. Minns dendär stunden som det vore igår!
Dagen då jag fyllde 18 år och fick min alldeles egna Nissipissi. Finns nog inte mycket som slår den lyckan och överraskningen!
Sommar 09. Med allt vad det innebar..
Linn & jag i vårt essä... Finns så många tusen minnen från vår Yrkes-tid!
 Klassresan till Stockholm på trean
Min student/bagar-konditorexamen


Alanya 2010
En otroligt härlig sommardag-kväll tillsammans med killarna i Tasty Daze (och Ellen) vid Attianeses i Maxmo
 Kardaanikunkku 2010 - min andra varmanstävling i livet
 En höstkväll vid Netti på Musicquiz, då Tees och jag blev tvungna att dansa på biljardbordet för att vi varit så dumma och döpt laget till "om vi loosar så dansar vi på biljardbordi"... Sagt och gjort!

2 kommentarer:

  1. Voi va du sir gulla å oskyldi ut på Alanya foto! En rikti sockerpulla :D

    SvaraRadera