10 juni 2012

15 - Så många gånger har jag flyttat

Har faktiskt inte flyttat mer än 2 gånger i hela mitt liv. Och bara en som jag kan minnas av. När jag var riktigt riktigt mini-liten så bodde vi i radhus. Flyttade sen in i vårt egnahemshus i Jutas när jag var runt ett år, så det minns jag inte speciellt bra. Sen flyttade jag alltså till min lilla tvåa i Jeppis hösten 2010, tillsammans med Kalle. Trivs så bra att jag bävar för den dagen jag ska packa lådorna.. Har ungefär ett år kvar där nudå, så blir det antagligen dags att planera nästa flytt. Vart det bär av vet jag inte än, men antagligen till den vackra byn vid havet, Oravais. Om jag fick bestämma skulle flyttlådorna dock landa nånstans i Norge... Men det får jag nog drömma om en stund till tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar