8 juni 2012

14 - Mina förebilder

Om dethär hade varit min blogg när jag gick i sjuan-åttan hade ni förstås fått se massa bilder av Orlando Bloom och andra snyggingar. Och sen hade jag kanske också varit lite mera inne på dethär med förebilder inom hästvärlden. I något skede hade jag också min mommo som största förebild. Men nu måste jag erkänna att jag faktiskt inte har någon aning. Inte ett humm.
Det beror ju förstås också på vad man räknar som en förebild... Visst finns det många människor jag beundrar och önskar att jag var mer lik, hade det de har, osv. Men det är faktiskt inte många personer jag riktigt på riktigt ser upp till. Inte mer än vanligt, i alla fall. Min zumbalärare Anna är härlig och duktig och energisk. Så idag får hon vara min förebild. Tills jag kommer på en annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar