21 maj 2012

Sunny monday

Trallalaa vilket härligt väder! Synd att man måste sitta inomhus dagar som dessa... Suck.
Kom nyligen från skolan. Har varit där och bakat inför dimissionen sen klockan 9 i morse. Vi hann avverka 16 plåtar med skinkpaj samt en småbrödsdeg på 3,5h, kan ni fatta! Dethär är ju som Yrkes all over again... Nu är jag trött, men jag MÅSTE skriva klart portfolion. Försöker intala mig själv att det är sååååå lite kvar, men faktiskt så kommer det att ta flera timmar. Typ 3. Eller 5 kanske.
Har väl inte så mycket annat på agendan idag, så det gör inget att jag sitter och skriver hela kvällen.. NOT! Ska hinna handla, äta, städa AK och sen blir det förstås zumba klockan åtta. I värsta fall sitter jag ju till mitt i natten igen, men då är det så. För klar ska jag banne mig bli idag! Vägrar ge upp. (och ja, jag har gett er dagens outfit idag, wow!)

Writing mode: on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar