22 maj 2012

Sitzbilder

Märkte att jag inte satt upp några bilder från förra veckans Bad Taste-sitz som ettorna ordnade för alla oss som ska börja i Campus Allegro nästa år. Tyckte det var riktigt roligt, man fick se ut som stryk, vara galen, och dessutom lära känna nytt folk. Erkänner att jag blev lite väl full... Men det måste man väl få bli ibland! Jag som alltid håller mig i skinnet. Nå, här kommer bilderna i varje fall!

 Vårt glada gäng - Hanna, Maria, Hanna, Ida, Cilla,  L-M och Linn
 Toastisarna och Madde
 Mitt bordssällskap från början. Sen blev jag flyttad och fick sitta med helt okända människor. Vi pratade och skrattade och hade hur kul som helst för det! Intressant med nya bekantskaper.
 En av lekarna gick ut på att byta kläder med sina "lagkamrater". Tur att jag inte behövde vara med... Tyckte Gustav(?) passade utmärkt i rosa!


 Sen var jag plötsligt med i en tävling där man skulle dricka upp en öl/cider så snabbt man kunde med två tamponger i underläppen. Jag som aldrig brukar klara sånt blev faktiskt på andra plats! Antar det var en av orsakerna till mitt skick efteråt...
(och HAH, kolla på min andra hand!)
 Så blev det dans. Suddig sådan...
 Och så lite "gissa sexställningen". Det var underhållande, tyckte jag.

 Sen for vi till Netti. Det var också trevligt. Eller tja, åtminstone det jag minns... Stannade till det bittra slutet.
 Tackar Cilla (och ursäktar alla andra) för kvällens intressantaste och intensivaste talk. HAH.
Ja och såhär såg jag ut FÖRE sitzen. L-M tyckte att sådär kunde jag ju klä mig på riktigt också. Jag fnissade lite.
Och nej, jag tog ingen efter-bild. I så fall hade det varit jag och wc-byttan, med ögonen snurrande i skallen. Hups.

3 kommentarer:

  1. Verkar som om ni har mer manstarkt där nu igen!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. he va jo öppet fö all som ska byri i campus ti höstin.. antar he e mejr karar tär :)

      Radera
  2. Ahaa.. :) Nåmen he föklarar alla karar. :)

    SvaraRadera