31 maj 2012

Sista kvällen i maj

Har egentligen inget särskilt att skriva om, så jag skriver bara för att fördriva tiden. Kalle och jag tittade nyss ett avsnitt Game of Thrones, och nu "fixar och grejar" han lite, innan vi ska se ett till. Ja, före det borde jag alltså duscha, men det orkar jag inte just nu. Nämnde jag redan hur mycket träningsvärk jag har idag? Efter 1h promenad-jogging, 2h zumba, 1h promenad och 50min ridning känner jag mig faktiskt riktigt mörbultad. Så mörbultad att jag inte har en aning om ifall jag alls kommer mig upp ur sängen i morgon. Too bad. 
Resten får ni i bilder.

 En dag kokade jag en superdupersmarrig laxsoppa
 Fick äran att ordna Kalles hundratals skivor.. Tog lääänge!
(faktiskt så länge att K han klippa gräsmattan under tiden)
 Såhär ser jag ut nuförtiden - helt trött och sliten, fast jag inte gjort så mycket av vikt idag
 Städade det sista i rummet inför examensfesten, nu återstår bara dammsugning och golvmoppning...
 Herren som "fixar och grejar"...
Mina grönväxter som fick flytta ner i källaren över sommaren

OVER AND OUT

2 kommentarer: