8 maj 2012

On a night like this

Nu har jag varit duktig och skrivit klart uppgiften i barns språk. Jippii! Och sen när jag inte fick tv4play att funka så fortsatte jag på rörelse-uppgiften också. Hoppade nästan upp i taket när jag insåg att jag bara hade en del kvar att skriva, och inte två. Men sen är det ju förstås den jädra kurslitteraturen som ska inbakas... Tror nog inte det finns något jag hatar så mycket som det, faktiskt. Förutom slampor och mattor och färgen blå, förstås.

Angående min krympa-magsäcken-och-tänka-på-vad-jag-stoppar-i-mig-i-tre-veckor-diet så går det ganska bra. Har inte ätit något extra under dehär två dagarna, och ska försöka fortsätta så gott jag kan, även om vi åker till London. Bara jag inte handlar hem något gott, och inte blir bjuden på något gott (eller frestad nånstans!) så går det nog riktigt bra. Det värsta är när man blir sugen på något, och inser att man har ingredienser till att göra det. Då är det bara att koka sig en stor kopp te, dricka en liter vatten, och så känns det bättre igen. Här ska det banne mig inte fuskas eller ges upp i första taget! Det är banne mej slut på slashasandet i dethär hushållet från och med nu. Hrm.

Nu ska jag ladda upp lite mer Kemorastories, och sen krypa i säng. Kalle tittar ju förstås ishockey, så honom kan man nog inte nå ännu... Det bästa är att jag börjar först 11:15 imorgon. Hah!
Go'natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar