18 maj 2012

Ny färg i håret

Idag har jag skrivit skolarbeten, och nu är jag nästan färdig för dagen. Bara att plita ihop ca 3-4 sidor text angående genuspedagogik, så får jag ta kvällen. Har hunnit vara på en timmes skön promenix tillsammans med Linn också. Lite varmt fick vi, men det var nog värt det. Sen har jag fixat lite mat, varit och handlat med svärmor, och halvkikat lite på tv.
Kalle håller som bäst på och lastar bilen, tror jag ska ta en sväng och titta innan jag skriver klart. Sen ikväll blir det väl antagligen serier eller nån film, kan jag tänka mig. Behöver väl inte stiga upp så himla tidigt för att åka på varmans imorgon, Härmä är ju ändå inte så långt härifrån.

Men nu mitt senaste utseende:
 Nora gjorde experimenter i färgblandningen, och vi var inte alls säkra på att det skulle bli så snyggt...
 .. men jag blev helnöjd! Inga bilder visar hur det egentligen ser ut, men dehär två visar nog närmaste resultatet i alla fall
NAJS! Eller bajs?
(läste förresten nyss i genuspedagogik-litteraturen att det är vanligt att flickor ger ett påstående, men sen alltid frågar nån annan om det är okej)

5 kommentarer:

  1. Som vanlit va ja så in i mett eget tå do va in ti äbcen att ja missa att span in frisyren din tå. upsi. Men e vart no riktit bra! :)

    SvaraRadera