14 maj 2012

Note to you guys

Sen Blogger uppdaterat sig har jag numera koll på hur många sidvisningar etc. jag har. Och jag blev faktiskt ganska chockad när jag insåg att jag har uppnått 50 000 sidvisningar (totalt) över helgen. Wow, alltså! I min mini-blogg värld låter det ganska mycket..

Sen till den dåliga nyheten... (ifall man tänker sig att dendär andra var bra) Jag har mellan 150 och 200 sidvisningar här på min blogg varje dag. Och det är samma 3-4 personer som kommenterar. Ähöm...
Hur förklarar ni detta?

Nu vill jag veta:
1. vem DU är
2. vad som är bra/dåligt med min blogg
3. vad du vill se mer/mindre av i denhär bloggen.
TENKS.

14 kommentarer:

  1. ida johansson. imillanååt minns ja ti lesa. :)

    SvaraRadera
  2. Jaaca jär hei, he e kul ti läsa bloggen din för han e så Du, så e känns liti som man sku vara me de ibland tå man läser. He e ju så läng san vi egentligen har prata, så ja veit ju du lever å mår :)

    SvaraRadera
  3. Hej. Hittade din blogg då Hanna länkade hit, och fastnade för att du är bra på att skriva! Så jag är sånhär okänd stalker. Och jag har inget att klaga på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. roligt att helt okända människor också trivs här :) stalka vidare bara!

      Radera
  4. jag e hä men he veit du rej ;)

    SvaraRadera
  5. jag e väl ejn åv demde 3-4 kommentöran? Iaf har ja no int na ti mojtt på :) eller..kanski mejr bilder i demde "dagliga inläggen" å int bara bildbomber :)

    SvaraRadera
  6. Namni e alltså Sara, o vi ha no känd varader saan lågis, sen i högis gick vi på sama klass. Vi träffas allt fö sällan, o he e en åv orsakren att ja läser bloggen din - för att häng me lite va du sysslar me :)

    Int vet ja nu om ja har så myki ti klaga på :)

    SvaraRadera
  7. Do kendär väl itt så mang som kallas Tees så you know who it is å he e no bara så att tiin blogg e bäst, do skriver så bra å ärlit å rolit :D

    SvaraRadera
  8. rolit att ni läser å kommenterar, å tycker om he ni sir :)
    å Linn: ja jobbar på hede me flera dagliga bilder... he känns bara så lönlöst att fota se i mjukisbyxor å vis en dataskärm, typ.. men ja ska fösök bättra mej ;)

    SvaraRadera
  9. Jag läser!
    Tycker he e bra att du uppdaterar ofta och skriver om allt mellan himmel och jord :)

    SvaraRadera
  10. "Tant" NInni och jag läser ganska ofta för att nu då jag är alterneringsledig har jag hittat bloggarnas värld och jag tycker att du skriver inspirerande. Och så e det ju roligt att "följa med" dej i ditt liv. Har följt med längre än du själv kan minnas ;) Fortsätt i samma stil!

    SvaraRadera
  11. Ja Nina här, kom in på din blogg i nåt skede :) Alltid kul att läsa om vardagliga saker och bilder är ju alltid trevligt förstås! Sen är det ju lite kul att vi ändå är från samma stället ;) Trevlig blogg!

    SvaraRadera
  12. tjohoo malin e jag å jag bruk smyg kuck på tijn blogg imillanåt! ;) hihi! han e bra fö du har skojjiga bilder, meera sånt! :))

    SvaraRadera
  13. Jag läser! Erkänner att jag e dålig på ti kommenter... Har int na ti klag på! :)

    SvaraRadera