14 maj 2012

No time

Man kan verkligen säga att jag inte kommer ha ett liv denhär veckan. Fy tusan alltså.
Ni ska vara glada över att jag inte hade tillgång till en dator runt klockan ett idag. Var så arg och stressad att jag hade kunnat hugga huvudet av nästan vemsomhelst. Konstaterade dock att jag skulle slippa lättast undan om jag gör det på mig själv, då behöver jag inte grubbla på min tidsbrist och prestationsångest i alla fall... Nå, det gick över det också. Åtminstone för denhär dagen.

Har alltså varit i skolan från halv nio till halv fyra idag. Hade dimissionsövningar (I say no more...) samt en intressant kurs vid namn Relationer, kommunikation och samspel. Säg ni andra vad ni vill, men jag tycker det var riktigt roligt. Men sen är jag ju också känd för att tycka om väldigt annorlunda kurser mot mina "normala" klasskompisar. Har lite speciella intressen, antar jag.
Efter skolan åkte jag iväg till Matkahuolto och hämtade ut ett Jotex-paket, och sen till Citymarket och handlade. Hem och slänga i mig lite fil och smörgås, och sen iväg till AK för veckans städning. Blev arg på mig själv när jag hade tajmat det så dåligt idag, måste ta bilen två gånger till i princip samma ställe... Men det var faktiskt vädrets fel! Vem vill cykla i 20m/s och duggregn, liksom?

Har förstås varit på zumba idag också, tillsammans med moster T. Det var hääärligt! Som vanligt. Sen blev det dusch och kvällsmat, och nu sitter jag här och ristar ner enmassa onödiga ord igen. Borde egentligen skriva på domdär tusans inlämningsarbetena. De ger mig verkligen ångest... Började på med naturvetenskap tidigare idag, och jag tänker banne mej inte gå och lägga mig förrän det är färdigt. En uppgift om dagen (förutom onsdag), annars är det ute med mig.

På bilden after-shower-jag och mitt nya te från London. Doftar åtminstone mycket smarrigt! Återstår att smaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar