31 maj 2012

Mulen torsdag

Nå hej på er. Vet faktiskt inte vad jag felar, men fast hur mycket jag sover och slöar, så blir jag ändå inte utvilad. En konstant trötthet har liksom rotat sig i min kropp.. Funderar på i fall det är pollenmedicinen. För inte kan jag väl ännu vara utbränd efter all stress i skolan? Eller sen är det också för att jag just bara slöar om dagarna. Vet inte. Men irriterande är det!
Steg upp runt halv tio idag. Har varit på ärenden till "byin" och hämtat ingredienser till morgondagens smörgåstårtsfixande. Nu ska jag strax börja fixa maten, och efter det borde fröken Andersson droppa in, så tänkte vi bege oss på en promenad. Mörka moln hopar sig, så jag hoppas vi klarar oss... Tycker det är jättemysigt med regn- och åskväder på sommaren, när man kan krypa ner i soffan och titta tv (ifall det inte åskar för mycket alltså). Men att det nödvändigtvis måste regna när man absolut borde vara ute, det tycker jag inte om.

Kvällens planer är att åka hem för en Elli-tur, dansa lite zumba, och sen tillbaka till Årvas. Imorgon är det Kalles dimission, och så borde jag väl försöka hitta en present åt honom också... Har inte en blekaste aning vad jag ska köpa, faktiskt! That's a first.

4 kommentarer:

  1. Usch, jobbit me konstant trötthet :/ Ja önskar ja sku slipp min nangang.

    Vare annus to som susa förbi me på riksåtton nanstans mellan Oravais o Jepo igår? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. he e itt na rolit, nä.. it för att ja ha had e så läng, men he tar jo nog åpå. man ork itt me nating :/

      haha, he kan nog händ.. ja va påväg ti yytejepo på zumba å had liti bråttom :D

      Radera
  2. Beror nog på pollenmedicinen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tror no he ja å.. direkt ja vaknar så e ja jo tröitt igen, å så ska e jo itt vara!

      Radera