7 maj 2012

Mondaynight

Jag vet inte riktigt vad det är med mig och matbehov, men klockan halv sju kurrade magen och jag kände mig hungrig (hade ätit klockan fyra), och så drack jag ett glas bubbelvatten, och nu, klockan tio, är jag nästan inte alls hungrig? Fattar nada...
Har kommit mig hem helskinnad från både städning, zumba och gynekologbesök. Zumban var faktiskt inte så tung som jag hade förväntat mig, trots min förkylning. Börjar väl vara på bättringsvägen, antar jag. Eller sen var det för att jag höll mig i ettans växel hela tiden, istället för femman. Eller för att vi hade massa nya låtar, som jag inte riktigt hängde med i. Hursomhaver så blev jag passligt trött. Men kan fortfarande inte sluta fnissa åt mina ben, när jag ser dem i stora spegeln vid studion. Hur i hela friden kan man få sådär brutala benmuskler, utan att styrketräna??? Det vill jag gärna ha svar på.

Nu tänker jag skita i att skriva klart dendär skoluppgiften jag insåg att jag borde ha färdig på onsdag (jag har ju faktiskt skrivit över halva redan!), och bänka mig i soffan med några avsnitt Halv åtta hos mej, och två goda smörgåsar och en stor kopp te. Sen kanske det blir tillräckligt mörkt så jag får fångat sömnen nån gång. Börjar småningom känna mig återställd efter helgen, tack och lov. Och så har jag sovmorgon imorgon, så det ska väl reda upp resten.

Kemorabilderna får ni imorgon, orkar inte nu.

4 kommentarer:

  1. ja läst faktist naväg för int na rikti längsan att typ hälftin åv gangona man kände se hungro så er man egentligen tösto så om man dricke ett glas vattin i ställi för att ita na så kände man se int hungro meir. Om e stämber er jo en ade sak å ja hittar int ade sido ja läst e på meir hellde.

    SvaraRadera
    Svar
    1. rättels man förväxlar känslo åv att vara hungro me att vara tösto så man ska drick ett glas vattin furi man iter na för att verkligen si ifall man e hungro.

      Radera
    2. oj, he hadd it ja hört na förr! men faktiskt tå do säger e, no blir man jo "mätt" åv att drick vatten å.. kanski får byri sport me he som dietform ;) hah

      Radera
  2. e sto faktist på en massa bantningssidor tå ja börja sök på näti vann ja sko a kunna si e :P som typ jär star e om e na liti :P http://www.halsoartiklar.se/mat-ga-ner-i-vikt/ å he e jo just ho man ska ga ner i vikt på ett bra sätt :P

    SvaraRadera