20 maj 2012

Min helg

Min helg har bestått av varmans, pubkväll vid Kaffestugan, övernattning i Bambaviken, soffslapp, makaronidate med Tossa, och lite riding in the rain. Mer detaljer kommer med bilderna!


Påbörjar nu min sista vecka här i Jeppis. På lördag tar jag nämligen mitt pick och pack och flyttar till Årvas. Jejj! Återkommer till denna lilla lya igen i september. Måste nog erkänna att det ska kännas konstigt att någon annan ska bo här... Men man måste ju tänka ekonomiskt, eller hur. Vad är väl bättre än att spara 700-800e av sin sommarlön?
På agendan denna vecka har jag en hel del. Det är  bakning och fortsatt dimissionsövning- och planering i skolan. Min sista (halva) uppgift ska också lämnas in. Jag ska gå igenom mina skolpapper och se vad som ska sparas och slängas. Ska städa både Ernst & Young och Aaro Kohonen sista gången för i vår, och sen borde jag städa lite här hemma också.. Blä. Hade förstås också tänkt hinna med lite zumba och promenader och kanske simning också. Sen ska jag länsa kylskåpet och frysen så gott jag kan... På fredag blir det O'Learys för att se KAJ och äta och umgås med några klasskompisar, och på lördag kommer dagen vi så innerligt väntat på: dimissionen. 

Sen får jag glädjas åt sommarlov i hela EN DAG, innan jobbet kallar. Wihu! Men nu ska jag faktiskt gå och sova. Go'natt på edar!

3 kommentarer:

  1. jepp, ska si antingen så var e på onsdan elle torsdan tror ja beror liti på ho e passar fö ho som ska ha klänningin. Sko e ga na åv ti daga fö te tå? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja har ingen koll på holäng vi hamnar å vara i skolan osv.. men hör åv de bara så sir vi om ja har na program :)

      Radera