9 maj 2012

London calling

Om ett dygn sitter vi antagligen och lystrar till någon bra musikal i London, tillsammans med Ida. Ser verkligen framemot denhär resan! Men måste erkänna att jag inte riktigt är förberedd.. Först idag när jag hade varit och ridit så slog det mig att vi ju faktiskt är påväg utomlands, till ett för mig helt nytt ställe. Så spännande det ska bli! Jag ska fota mycket. Och äta fish n chips. Och shoppa något trevligt. Gå på sajttsiing och annat skoj. Tror nog det kommer bli riktigt great. Förutom att tiden kommer rinna iväg alltför snabbt..

Åker väl iväg runt klockan sex-halv sju nångång imorgon. Tyvärr är det ju jag som måste köra, och antagligen måste vi ta min bränsesörplare till bil också... Men fram kommer vi väl oss i alla fall. Hoppeligen i tid. Vi flyger alltså Ryanair från Åbo.
Det var väl i princip allt jag hade att säga idag. Ska dra fram ett avsnitt Alcatraz nu och bänka mig i soffan med gubben.

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. London e jättehärligt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. he va nog faktiskt he :) sko gärna had vari några dagar länger så man sko ha hinda si mejr..

      Radera