21 maj 2012

HALLELUJA!!!

Äntligen äntligen äntlingen är det över! 9852 ord och 29 sidor blev min ped.plan.uppgift. Flera veckors slit och arbete. FYFAN vad skönt att få spara på dendär förbannade stickan och inte behöva fundera på dedär huvudlöst många uppgifterna mera (tills de kommer tillbaka för komplettering, en efter en). Herregud vad skönt alltså. Tror jag aldrig har varit såhär lättad i hela mitt liv. När jag tryckte på "x" på ped.plan.uppgiften så föll tusen stenar från mina axlar. Inte ens det faktum att jag inte kan dimissionssångerna utantill, skall sjunga solo och hålla tal får mig att bli lika nervös och ångestfylld som detdär har gjort. Vilken jäkla lättnad alltså!

Firar med att koka ägg och titta Halv åtta hos mej. YIPPEEE! Nu har jag ett liv igen. Fram till måndag i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Wihuu :) 29 sidor e int na illa! Kandin kommer att kännas lätt som en plätt sen tå do böri på me han ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fösöka jo tröst me med he joo :) men san börja ja funder på ho myki man måst FORSK, å ho myki mejr kurslitteratur man måst läsa... tå vare it na rolit namejr ;)

      Radera