18 maj 2012

Goodmorning

Mårå här från Brännbergskärr! Satte alarmet på 9:30 så jag skulle få gjort något idag... Har jag börjat ännu? Näpp. Kalles mommo donar åpå med lite städning här, så i alla fall behöver jag inte prata för mig själv. Linn och jag är påväg på promenad inom en timmes tid nångång, så hoppeligen ska det hålla upp med regnet. Just idag tycker jag dock att det passar bra med regn, när jag vet att jag (mest) får vara inomhus hela dagen. Imorgon tackar jag dock inte nej till strålande solsken och lite värme... Hela dagen i Härmä med regn vore inget att rekommendera. Yss.

Dagens planer är att skriva religion och genuspedagogik, samt -om jag hinner- läsa en till bunt med kurslitteratur. Jag börjar faktiskt se ljuset i slutet av tunneln nu, tro det eller ej! Sen återstår bara att lämna in skiten, plugga sångtexter inför dimissionen, skriva ett tal till dimissionen, baka och fixa och trixa inför dimissionen... Ja, nästa vecka kommer jag nog ha dendär jäkla avslutningen upp över öronen också. Vad skönt det ska bli med SOMMARLOV! Tänk det, bara en vecka kvar. SÅ skönt!

Ha en riktigt härlig fredag allihopa!

2 kommentarer:

  1. vi söke no ganska breit enda vi nu int ritti vill fa till e purmo å essi å ti stan flyttar vi int tid vill int nan åv oss :P men he e just he kombe e na bra gåla ti salu så ere mang som vill flytt tid å e kombe int na mang huse ledi hellde inom p:öre så he tar no sin tid att hitt na jä runt.

    SvaraRadera
  2. jåå he ere no. Men ti huse vi a ve å skåda så a no ve så man måsta göra liti vart ett som ny tapeter, tilläggsisoler, buri byt na fönster å toko enda som a vari ny på två åv döm e vattni å bärma fö att di a had vatuläcko.

    SvaraRadera