29 maj 2012

En tisdag

Sov ända till 10:45 idag, ah så skönt! Värmde gårdagens laxsoppa och käkade ett knäckebröd. Plockade alla mina grejor på plats i Kalles rum, så nu börjar det snart vara beboeligt igen. Plockade lite i köket, och satte igång en tvättmaskin. Nu har jag nyligen betalat räkningar, och försöker få min externa hårddisk att funka, så jag kan flytta över ett år av bilder från datorn. Det går inte så bra... Antar jag får vänta tills Kalle kommer hem, för jag är inte sådär jätteteknisk, alltså.

Dagens planer är väl inte särskilt storslagna. Är redan helt dödsuttråkad, och klockan är bara halv ett. Går inte att lägga sig ute i solen heller, för det är bara 10 grader utomhus. Vill ju inte bli förkyld, precis. Tänker mig att jag ska sticka på årets första löprunda idag också. Good luck with that! Hade varit så mycket enklare om jag kunde börja där jag slutade förra sommaren, och inte blev tvungen att gå tillbaks till ruta ett. Nåja, har ju i alla fall att göra igen i sommar.
Ikväll blir det sen PUF-match i Pensala. Och så hade en till ledig dag gått förbi, bara sådär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar