1 maj 2012

Dagens filmtips



Kalle och jag tittade denhär filmen ikväll, bland några andra (This means war, We bought a zoo, båda helt bra). Tyckte den var helt okej. Inte sådär jättebra, men inte sådär jättedålig heller. Lite drama och action, för att beskriva den. Brukar ju tycka att alla Nicholas Cage-filmer än värda att se, och så även denna. Så se den, om du har brist på filmidéer.
Men sen är det en sak jag undrar... Varför kommer det sig alltid, att i filmer där det finns fina hus (som jag vill ha!), blir de alltid förstörda i slutet?? De kan ju bygga ett åt mig då om de har råd att förstöra! Hah.

Med det säger jag tack och godnatt, och så hörs vi imorgon. Eller tja, jag är inte helt säker, kan hända det bli lite stressigt för mig... Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar