15 maj 2012

Dagens att göra

Har varit i skolan från nio till fyra idag, blev alltså en lite väl lång dag. Började med planering inför dimissionens bakning, fortsatte med diskussion i genuspedagogik, sen StuBi-möte på matrasten, och så avslutade vi med världens intressantaste föreläsning "Språkpåsen". Känner mig så himla motiverad att gå ut i daghemmen och greja på med lite språkpåsar nu. Wow, alltså!

Nu sitter jag här och skriver fast jag borde börja på med min presentation inför morgondagen. Vi ska nämligen presentera hela vår praktik, och idag hade jag inte tänkt sitta uppe till tjugo över tolv och skriva... Nå, är man dum så är man. Ska ju på zumba om en halvtimme, så tyckte inte det var någon vits att börja på ännu, det är så irriterande och omotiverande att pausa emellan. Efter zumban ska jag och Tees ut på en promenix, men sen är jag fri att skriva tills fingrarna blöder. Heh. Hoppeligen tar det ju inte sååå länge ändå...

Angående resten av London-bilderna. Ja, de är påväg, men nej, jag vet faktiskt inte när. Kanske nästa vecka när jag (hoppeligen) har ett liv igen.
Och angående mitt tidigare inlägg där jag frågade er vem ni är. Jag kan faktiskt se nu (moahah!) att det är 28 personer som läst. OCH TRE SOM KOMMENTERAT. I denhär bloggen tjuvar vi inte på detdär viset. Sådeså. Det är faktiskt inte så jobbigt att trycka på "kommentarer", skriva ditt namn, och trycka "kommentera". Jag upprepar: inte så jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar