17 maj 2012

Dagen efter karatefylla

Ungefär sådär har jag känt mig idag...
Fy tusan alltså, blev verkligen "lite" för mycket igår. Men roligt hade vi! Huhhuh. Minns inte när jag senast skulle ha varit sådär full... Antagligen aldrig, haha. Vet inte ens hur jag har tagit mig hem och vet allra minst när Kalle och Danni har kommit hem inatt.
Vaknade runt tolv-halv ett idag, men fick vara sängliggande åtminstone en timme till. Sen fick jag ut alkoholen ur systmet, så började det kännas lite bättre. Men är fortfarande ganska konstig i magen, och skakis. Skallebank har jag haft också. En riktig krabbis-dag, med andra ord.
Fixade lite käk, det blev risotto för tre. Sen diskning och packning, och så har jag avverkat hela 50 sidor kurslitteratur, vaude. Bara 550 kvar då ungefär... Ögonen kommer vara i kors innan tisdagen är här!

Kom oss nyligen till Årvas. Alla andra här i hushållet gluttar på ishockey, och själv ska jag fortsätta skriva inlämningsarbeten. Har exakt 2,5 dagar på mig, och 1+1+½+½ uppgifter att skriva. Hamnar till och med att skippa ridningen imorgon, och antagligen sitta och läsa kurslitteratur i Härmä också. Blää.
Det var väl ungefär vad jag hade att komma med idag. Återkommer sen när jag har ett liv igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar