15 maj 2012

Before night falls

Fick begäran om att börja sätta upp lite fler vardagsbilder. Så för er skull tänker jag nu börja kämpa liiite hårdare, och ta en bild om dagen. Skyll sen inte på mig när ni får se hundra likadana bilder: jag i mjukisbyxor, vad jag har ätit, zumbaklädsel... Nämen. Jag vet nog vad ni menar! Lite tråkigt med kilometerlånga inlägg med text och sen kilometerlånga inlägg med bilder. Måtta med allt, liksom.

 Before zumba.
Och jag tycker om mina ben. Om man inte räknar med innerlåren...
 Min favoritdessert: Omenahyve med vaniljglass. Mmmm!
 Fick en försenad födispresent av Tees: En påse goddoftande te, samt en ny kökstimer
 Dessa skor handlade jag från London... (alla kostade under 8e/st)
 ... och denna tröja. Den är tyvärr lite genomskinlig bara. Men det är väl sånt modet är i år; man ska visa bh:n!
... samt denhär sköna tröjan. Tyvärr hade den en spärrande tråd, som blev till ett minihål uppe på axeln.. Är det inte typiskt så säg!

5 kommentarer:

  1. Ja sko jo sej åt de (om do no itt lista ut e föståss) att ande timern har jo itt na batteri så varenda gang do ska använd an så måst do föst dra an i bottnin (ti 60 min elä va e no e) åså tråor ja att é me magnet så do kan pryd kylskåpi me an ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja gissa nästan he, fick no an ti funk igår i alla fall :) men hede me magnetin va jo huippu, he had ja missa!

      Radera
  2. haha jaa kanski ja sko måst köp en sånde genomskinlig topp så ja får vis upp mins super sexi tant-amningsbha ;) hela världe sko no var så ifrån se över ho sexi mammo ja ha vari tå :D elle så int.. tror no meir di sko spring å göm se :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja he sko jo kanske vara na fö sommarens "beach 2012"-strävare... dem sko no var föskräckt ;) haha

      Radera
  3. haha jåå minst sagt :P sko no va sexiast i byji lätt :D

    SvaraRadera