8 maj 2012

Aurinkoinen tiistai

Idag hade jag sovmorgon och började skolan först halv elva. Hade en lektion barns språk, och så blev det matrast. Käkade, diskuterade lite religion, gjorde klart en gruppuppgift (haha, vilket ord!) i genuspedagogik, och cyklade hem halv två. Om jag varit fullt frisk idag hade jag dragit på mig springskorna och  stuckit ut på en runda. Men tyvärr vågar jag inte riskera att bli ännu sjukare... Ska ju faktiskt orka vara i London också.

Dagens planer är att skriva klart dendär uppgiften som ska vara inlämnad imorgon, eventuellt också fortsätta på en som ska vara in på måndag (tydligen...), zumba/toning 17:30, städa AK, och sen kanske ännu träffa Tossa. Och så  har man fått en till dag att gå...
Borde kanske också börja fundera på lite packning inför resan. Har åtminstone skrivit en lista, så det är ju en bra bit på vägen.

Åh du härliga vårväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar